Wat zijn jouw USP ‘s? Wat maakt jouw product uniek? 

We vissen allemaal in dezelfde vijver. Zeker in een markt met veel concurrentie en in een economie waarin de opportunities schaars zijn, is het noodzakelijk om op te vallen. Wat maakt jouw product uniek? Waarom kiezen jouw klanten/prospects voor jou? En waarom zullen ze dat weer doen?

Het definiëren van Unique Selling Point’s is hierbij een effectieve tool. USP’s is de som van wat een klant/prospect bij jou ervaart als hij/zij zaken doet met jou. Dus wat jouw klant/prospect in top of mind heeft als hij over jou vertelt en waarin jij je onderscheidt van je concurrenten.

Aan de hand van deze USP’s kun je je strategie bepalen:

  • Wie is je doelgroep? En hoe kun je deze doelgroep bereiken?
  • Wat is boodschap? Waarom hebben zij jouw product nodig?

Zorg dat jouw klanten over je praten!

Wil je nog meer tips ontvangen? Meld je aan voor de JOS Post


Oh ja, ik vind het fijn als je reageert op mijn JOS POST.

– Joyce


Wat zijn jouw USP’s?